reklama

Pokazil sa televízor. No a?

Takmer pred pol rokom sa nám doma pokazil televízor. Pre nikoho to neznamenalo veľkú tragédiu, každý si totiž myslel, že sa to nejako spraví. SATO bol ale zrejme dlhodobo práce neschopný, a tak sme doma ostali bez televízora. Mala by som asi skôr napísať bez obrazu, keďže televízor stále nedotknute leží na skrini. Mama povedala, že by sme nemali kam dať tie veľké hodiny, čo tam už celé veky stoja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Aké sú teda výhody a nevýhody toho, že nemáme televízor?

Nevýhody:

Neviem kto je Dede, a keď sa k tomu priznám, ľudia na mňa pozerajú akosi zvláštne.

Nemôžem sa zapojiť do konverzácie o reklame s rodinkou Vianočiek, napriek tomu, že by pre mňa mohla byť veľmi inšpiratívnou.

Netuším čo robí pán Mažár s pani Studenkovou a či sa už pani Vašáryová dala dokopy s tým zvláštnym susedom...ako sa len volal? Pán Hirsch?

Nemám poňatia v ktorom supermarkete majú najlacnejšie banány, čo mi v televízii vždy veľmi radi oznámili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som bývala večer sama doma, zvykla som si zapnúť televízor. Mala som tak pocit, že som predsa len tenkou nitkou spojená s vonkajším svetom, a tak som sa nebála.

A s kým to vlastne teraz chodí Angie z Paneláku? Priznám sa, mám v tom trochu zmätok.

Každý krát, keď sa idem najesť do obývačky, sadnem si s plným tanierom pred televízor a čumím do blba. Až po chvíľke mi dôjde, že sa sám od seba nezapne, a tak strávim svoj obed v nudnom tichu. Knihu čítať nemôžem, mama mi zakázala. Vraj by som dostala žalúdočné vredy.

Výhody:

Tou najväčšou je čas. Nikdy som nebola príliš veľkým nadšencom televízie, no keď som si chcela oddýchnuť a chvíľku nemyslieť, vždy som si zapla Panelák a hneď na to Ordináciu v ružovej záhrade, čo bola, priznajme si, minimálne hodinka a pol strávená sladkým ničnerobením. Teraz túto hodinku a pol trávim na facebooku. Krásna zmena k lepšiemu! Aby som neklamala, nie je to tak zúfalé, ako by sa na prvý pohľad zdalo. Aj keď je facebook väčší žrač času ako televízia, stále mi ostáva pár ušetrených minút, ktoré využívam rozhodne produktívnejšie, než pozeraním televíznych programov. Cvičím na saxofóne, zahrám si na klavíri, prečítam knižku, dokonca sa občas aj niečo naučím. Najkrajšie na tom je, že ak mám chuť pozrieť si nejaký film, pozriem si na laptope to, čo ma naozaj zaujíma a nie to, čo mi ponúkne programový riaditeľ televízie XY. A keď predsa len príde na psa mráz a ja potrebujem vypnúť, pozriem si Harryho Pottera po anglicky, kde si aspoň precvičím svoju angličtinu a nemusím počúvať miestami neznesiteľný slovenský dabing.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Suma sumárum, to, že sa v našej rodine neriešia niektoré problémy okamžite, má svoje výhody. Ak by sme si televízor kúpili hneď po tom, čo sa pokazil, nemali by sme možnosť okúsiť čaro jeho neprítomnosti, ktoré sa nám všetkým zapáčilo. Sestra si síce občas na internete pozrie Ordináciu v ružovej záhrade, no rozhodne je frekvencia pozerania menšia, ako kedysi. Už mi zostáva len jediné. Zbaviť sa facebooku. Aj keď, povedzme si na rovinu, byť jedným z používateľov má podľa môjho skromného názoru viac výhod ako nevýhod. Možno by len stačilo na úvodnú stránku napísať: Užívajte s rozumom.

Aneta Richterová

Aneta Richterová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neznášam rozdeľovanie uhoriek do pohárov. Vždy sa mi zdá, že je v jednom viac ako v druhom, čo akosi neviem stráviť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu